Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
  • Pengalaman yang kaya
    Olansi telah diasaskan pada tahun 2009, pengeluar pembersih udara terbaik dengan lebih dari 10 tahun pengalaman.
  • Perkhidmatan yang memuaskan
    Penghantaran cepat, harga yang kompetitif, berkualiti tinggi, dan perkhidmatan jangka panjang kepada pelanggan kami.
  • OEM / ODM.
    Semua logo dan pembungkusan peralatan rumah kami boleh menjadi label peribadi, OEM dan ODM, memenuhi keperluan istimewa anda.

Olansi, Produk Penjagaan Kesihatan Terbaik dalam kelas dari China

Olansi Healthcare Co., Ltd terletak di Guangzhou, China.
Syarikat Pengilang Udara Profesional OEM, Produk mengandungi pembersih udara China, pembersih udara rumah, pembersih udara hepa, pembersih udara ion negatif, pembersih udara ionizer, pembersih udara PM2.5, pembersih udara kereta, pembersih udara bilik, pembersih udara pintar dan sebagainya.
Sepanjang 10 tahun yang disisipkan, Olansi memberi tumpuan kepada penyelidikan dan pembangunan, reka bentuk, pengeluaran dan penjualan peralatan perlindungan kesihatan dan alam sekitar pemurnian udara isi rumah, pembersih air, mesin air yang kaya hidrogen, humidifier, dan produk penjagaan kesihatan yang sihat.

Mari kita bekerjasama!

Sumber anda untuk pembersih air adat borong, pembersih udara, mesin air hidrogen pada harga yang kompetitif.
Pembersih udara untuk rumah, membersihkan udara dan menjauhi pencemaran, Pengoperasian yang tenang, tidur yang selesa, penapis HEPA kecekapan tinggi, keluarkan PM2.5
Dengan kemampuan yang terbukti untuk membunuh virus dan bakteria dan menyaring bahan cemar, pembersih air Olansi menyediakan sumber air terbaik ke rumah anda.
RO Hydrogen Strontium air 3s Dispenser air panas cepat, Teknologi pemisahan hidrogen dan oksigen untuk pengeluaran hidrogen Lebih tinggi.

12 tahun OEM ODM Pengeluar

Air Purifier, penjana air hidrogen dan pembersih air
CE, CB, ROHS, SASO, CQC, Kelulusan CCC & ISO 9001: 2008 Sijil
Mempunyai 65 paten dan 49 anugerah
Waranti 12 bulan

Apakah pembersih udara / pembersih udara olansi?

Olansi Air Purifier, yang juga dikenali sebagai pembersih udara dan pembersih udara, adalah produk yang boleh menapis atau membunuh bahan pencemar udara dan berkesan memperbaiki kebersihan udara. Sesetengah penghawa dingin, pemanas dan peralatan penghawa dingin yang lain juga mempunyai fungsi penyucian udara yang terhad.

Olansi Air Purifier melindungi anda dari virus dan bakteria

Sekiranya digunakan dengan betul, penapis udara oren dapat membantu mengurangkan pencemar udara, termasuk virus di bangunan atau ruang kecil. Pembersih udara atau penapisan sahaja tidak mencukupi untuk melindungi orang dari pencerobohan Cowid-19.

Olansi Air Purifier direka untuk menapis pencemar atau bahan pencemar di udara melalui mereka. Pembersihan udara dan penapisan membantu mengurangkan pencemar di udara, termasuk zarah yang mengandungi virus. Pembersih udara mudah alih (juga dikenali sebagai pembersih udara) boleh sangat membantu dalam situasi di mana keselesaan dalaman (suhu atau kelembapan) tidak terjejas, atau apabila pencemaran udara luar teruk.

Prinsip kerja dan jenis pembersih udara olansi

Olansi Air Purifier biasanya terdiri daripada sistem penapis kipas dan udara. Prinsip kerja adalah: kipas di dalam mesin (juga dikenali sebagai kipas) mengedarkan udara dalaman, dan udara yang tercemar akan mengeluarkan atau menyerap pelbagai bahan pencemar melalui penapis di dalam mesin, untuk mencapai tujuan membersihkan dan membersihkan udara .

Pembersih udara biasanya dipasang dinding, digantung, siling dipasang dan lantai dipasang; Menurut teknologi pemurnian udara, ia dibahagikan kepada: pembersih udara HEPA, pembersih udara karbon diaktifkan, pembersih udara elektronik, pembersih udara ultraviolet, pembersih udara bilik bersih, pembersih udara ion negatif, pembersih udara ion, ozon udara pembersih, dan lain-lain.

Teknologi utama Olansi Air Purifier

Terdapat banyak teknologi dan media yang berbeza dalam pembersih udara, yang membolehkannya menyediakan pengguna dengan udara yang bersih dan selamat. Teknologi penapisan udara biasa termasuk teknologi penapisan kecekapan tinggi HEPA, teknologi photoplasma, teknologi penjerapan, teknologi ion negatif, teknologi oksigen negatif, teknologi kompleks molekul, teknologi photocatalyst titanium dioksida, teknologi pengumpulan habuk elektrostatik, teknologi oksigen aktif, dan sebagainya; Teknologi bahan terutamanya termasuk: Photocatalyst, karbon diaktifkan, serat sintetik, bahan yang cekap HEPA, penjana ion negatif, dan lain-lain. Kebanyakan pembersih udara yang sedia ada adalah jenis komposit, iaitu, pelbagai teknologi pembersihan dan bahan digunakan pada masa yang sama .

Skrin Penapis HEPA.

Udara Kecekapan Tinggi (HEPA) adalah teknologi yang paling popular yang digunakan dalam pembersih udara, dan ia juga merupakan kaedah penapisan fizikal yang paling stabil dan tiada. Skrin Penapis HEPA boleh menyerap 99.7% 0.3 μm zarah yang digantung (0.3 μ m adalah saiz yang paling sukar untuk ditapis), menjadikan udara yang dihirup lebih segar dan bersih. Secara amnya, penapis HEPA boleh menyerap asap kimia, bakteria, zarah debu dan debunga. Kelebihan penapis HEPA adalah berkesan dan selamat. Kapasiti penapisannya lebih tinggi daripada teknologi pengumpulan habuk elektrostatik, tetapi ia tidak dapat menghilangkan gas berbahaya.

Dengan peningkatan tahap HEPA (kebanyakannya H11 ~ H13 di pasaran), semakin besar rintangan angin, semakin banyak bunyi. Sila pilih skrin penapis yang berkaitan mengikut persekitaran tertentu (sila cuba menggunakan skrin penapis H12 dan ke atas di persekitaran yang sangat tercemar). Di samping itu, skrin penapis yang tidak boleh diganti tepat pada masanya juga mudah untuk menjadi hotbed untuk pembiakan bakteria, menyebabkan pencemaran sekunder. Pengguna perlu memeriksa atau menggunakan pembersih udara dengan teknologi pengurusan penapis pintar; Pembersih udara menggunakan HEPA sepatutnya mempunyai reka bentuk kedap udara yang baik, jika tidak, udara akan mengelilingi skrin penapis dan kehilangan kesan penapisan.

Photoplasma.

Molekul O2 dan H2O di udara disinari oleh nanotube panjang gelombang khas dan terurai ke dalam aliran plasma dengan photoplasma pengoksidaan yang tinggi. Aliran photoplasma ini dengan sebilangan besar bon elektronik mempunyai keupayaan untuk memusnahkan molekul organik. Mereka dengan cepat dapat meneutralkan formaldehid yang tidak menentu, toluena, VOC dan molekul gas lain di udara dan menguraikannya ke dalam air dan karbon dioksida, teknologi itu sendiri tidak akan menghasilkan apa-apa bahan berbahaya yang lain. Molekul air yang dibentuk dengan meneutralkan molekul formaldehid boleh terus bertindak semula melalui nanotube, dan bahan pencemar boleh diuraikan sepenuhnya melalui reaksi rantai seperti itu.

Photocatalyst.

Di bawah cahaya ultraviolet, photocatalyst boleh menguraikan banyak gas berbahaya dan membasmi disinfekt.

Filter karbon diaktifkan

Skrin penapis karbon yang diaktifkan mempunyai kesan yang besar terhadap penyedutan dan penyerapan gas berbahaya; Walau bagaimanapun, untuk menapis zarah yang digantung, perlu menggunakan HEPA dan jenis penapis lain. Kelebihannya selamat dan berkesan, kelemahannya adalah kos penggantian yang tinggi.
Penapis Pernafasan Antiviral / Antibakteria

Penyelesaian yang paling berkesan, selamat dan berpatutan untuk mengelakkan pencemaran silang virus dan bakteria

Penapis pernafasan antiviral dan antibakteria memberikan cara yang mudah untuk memastikan pencemaran silang dihalang, dengan itu memastikan keselamatan pesakit dan pengendali tanpa mempengaruhi prestasi sistem.

Penggunaan penapis dalam fungsi paru-paru dan ujian metabolisme juga boleh mengurangkan penyebaran titisan aerosol di udara dan mengurangkan pencemaran alam sekitar yang disebabkan oleh ekspirasi paksa dan hiperventilasi semasa ujian. Mencegah penyebaran aerosol adalah kunci untuk mengurangkan penyebaran penyakit berjangkit.

UVC Air Purifier / UV-C Light Air Purifier

Ini bukan satu kebetulan, kerana penapis udara HEPA adalah asas pemurnian udara yang berkualiti. Lampu ultraviolet adalah salah satu daripada tiga jenis cahaya ultraviolet, yang sering digunakan dalam pembersihan udara. Sekiranya digunakan dengan betul, cahaya yang tidak kelihatan ini dapat membunuh bakteria, acuan, dan juga bakteria dan virus dalam beberapa kes.

Olansi mempunyai pembersih udara terkemuka industri yang boleh digunakan untuk mengurangkan spora acuan, debunga, debu dan bau. Jika anda memerlukan bantuan memilih pembersih udara yang betul, sila hubungi kami dengan serta-merta; Kami dengan senang hati membantu anda memilih produk yang betul mengikut keperluan khusus anda.

Dari bilik tidur ke pejabat perniagaan, kita semua mempunyai pembersih udara yang betul untuk mewujudkan ruang yang sihat untuk semua orang!

Keberkesanan Olansi Air Purifier

Olansi Air Purifier tidak dapat menyelesaikan masalah untuk meningkatkan kepekatan karbon dioksida, kecuali udara diperkenalkan dari luar. Sesetengah model dipasang di tingkap untuk terus menapis udara luar ke dalam bilik. Pembersih udara mempunyai kesan yang buruk pada asap kedua, dan keupayaan pengudaraan untuk melambatkan bahaya asap kedua adalah sangat tinggi, dan kelajuan penggunaan skrin penapis sangat cepat, jadi lebih baik menggunakan ekzos yang kuat Kipas untuk mengekstrak asap kedua dari bilik (inilah sebabnya Akta Anti Merokok yang munasabah memerlukan larangan menyeluruh di dalam rumah dan dalam jarak tertentu dari pintu dan tingkap); Sama seperti dapur adalah penggunaan hud julat untuk mengurangkan kerosakan asap. Dengan cara yang sama, ia juga sesuai untuk pencemaran yang disebabkan oleh kertas emas.
Apa yang kita lakukan
Olansi News & Events
Pengilang dan syarikat pembersih udara HEPA Top 10 Terbaik di Thailand untuk PM 25

Pengilang dan syarikat pembersih udara HEPA Top 10 teratas di Thailand untuk PM 25 dalam dunia memerangi pencemaran udara dan meningkatkan kualiti tertutup udara dalaman, pembersih udara berdiri sebagai penjaga yang penting. Di Thailand, di mana urbanisasi dan automasi biasanya mengakibatkan halangan premium udara,

Terbaik 10 syarikat dispenser air berkilauan dan jenama pembuat air berkilauan di Amerika Syarikat

Terbaik 10 syarikat dispenser air berkilauan dan jenama pembuat air yang berkilauan di Amerika Syarikat hari ini yang sedar kesihatan hari ini, permintaan untuk air berkilauan telah memanjat, dan dengan itu, populariti dispenser air berkilauan telah meningkat. Alat canggih ini membekalkan kaedah bebas kerumitan

Cari keselesaan meja meja yang masih dan berkilauan dengan penyelesaian air berkilauan untuk syarikat teknologi

Temui keselesaan meja countertop dan dispenser air berkilauan dengan penyelesaian air berkilauan untuk rakan -rakan teknologi dan mesin air berkilauan adalah super sejuk dan moden. Mereka memberi anda air segar dan sejuk bila -bila masa yang anda mahukan. Mereka lebih suka kaedah yang paling berkesan untuk kekal terhidrasi kerana

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen