Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk

Olansi.

Kami komited untuk menjadi pembuatan terkemuka di dunia
peralatan rumah yang mesra alam.

Idea untuk kesihatan

Olansi Healthcare Co., Ltd (Guangzhou Olansi Rawatan Air Equipment Co. Ltd) adalah perusahaan berasaskan inovasi berteknologi tinggi, yang diasaskan pada tahun 2009, memberi tumpuan kepada penyelidikan dan pembangunan, pengeluaran, jualan dan perkhidmatan produk perkakas rumah yang sihat, termasuk udara Pembersih, pembersih air, mesin air hidrogen dan sebagainya. Olanssi komited untuk menggunakan sains dan teknologi untuk mewujudkan kehidupan yang sihat, cantik dan berkualiti untuk pengguna. Syarikat kami memenangi gelaran perusahaan berteknologi tinggi Provinsi Guangdong dan banyak anugerah seperti 10 jenama profesional utama China Alam Sekitar Peralatan Elektrik (Udara Purifier) ​​pada tahun 2017. Pada tahun 2020, taman perindustrian 40000 meter persegi yang dibina oleh Olansi Bandar Lanhe, Daerah Nansha Guangzhou, telah digunakan.

Mengikuti konsep teknologi hijau, Olansi telah komited untuk mempromosikan lelaran dan penerapan teknologi alam sekitar dan kesihatan. Pada masa ini, ia mempunyai lebih daripada 100 paten teknikal, tiga platform penyelidikan saintifik utama, dan lebih daripada 60,000 meter persegi asas pengeluaran pejabat perusahaan moden.

Produk penyelidikan dan pembangunan bebasnya termasuk siri pembersih udara, siri pembersih air, siri air yang kaya dengan hidrogen, siri mesin sterilisasi buah-buahan dan sayur-sayuran, dan siri instrumen fisioterapi kecantikan. Dengan proses pembuatan Excelsior, kami mencipta produk berkualiti tinggi.

Dengan pasukan R & D Stronp, Olansi mengembangkan lebih daripada 10 barisan produk baru setiap tahun. Produk terus berkembang, yang akan meliputi perlindungan alam sekitar, rawatan perubatan, kecantikan, kesihatan, rumah pintar dan bidang peralatan kesihatan yang lain.

Perniagaan kami meliputi seluruh dunia, dan produk kami dijual kepada bandar-bandar di Eropah, Amerika Selatan, Asia Tenggara dan lebih daripada 30 wilayah China. Kami telah menubuhkan hubungan koperasi dengan banyak perusahaan.

Laporan kelayakan

Pusat Penilaian

Pusat Penilaian adalah platform penyelidikan produk dan penilaian prestasi yang dibina oleh Olansi, yang meliputi kawasan seluas 450 m2, dengan 11 makmal dan lebih daripada 100 instrumen dan peralatan. Kapasiti ujian produk mematuhi piawaian institusi pengujian yang berwibawa. Memastikan kualiti dan prestasi produk.

Pusat Penilaian

Terdapat 12 mesin pengacuan suntikan dalam bengkel suntikan, dengan yang terbesar 780t. Semua bahagian acuan suntikan dihasilkan oleh diri kita sendiri, supaya bahagian-bahagian struktur produk boleh dipantau dan dikawal, dan kualiti produk boleh dijamin dari sumber. Kami mempunyai kelebihan proses pencetakan bebas dan pengalaman yang kaya untuk memastikan kualiti, ketepatan dan kehidupan acuan. Dari reka bentuk acuan, pembuatan, pengujian, untuk menganjurkan operasi sistematik, kami menyediakan perkhidmatan rantaian industri keseluruhan untuk pelanggan OEM / IDM.

Bengkel pemasangan

Olansi memperkenalkan peralatan pengeluaran maju antarabangsa, mewujudkan bengkel pengeluaran bebas habuk, persekitaran bersih makanan yang bersih, dan produk berkualiti tinggi Olansi.

Pemantauan kualiti

Kami dengan tegas melaksanakan pensijilan Olansi ISO9001: Sistem Pengurusan Kualiti. Dengan sistem pengurusan pengeluaran ERP yang maju dan proses pengeluaran yang standard, kami dapat melaksanakan pemantauan keseluruhan proses mengenai kualiti bahan mentah, pengurusan pengeluaran dan kualiti produk. Kami melaksanakan pengurusan yang boleh diukur dan dikawal dalam setiap proses, dan membiarkan data saintifik menyeragamkan proses, untuk memastikan kualiti yang sangat baik setiap produk.

Exihibition.

Pengeluar kerjasama.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen