Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
Kamu di sini: Rumah » Blog. » Pembersihan Udara » Boleh dibasuh penapis pra di Thailand pembersih udara dan kepentingan mereka

Boleh dibasuh penapis pra di Thailand pembersih udara dan kepentingan mereka

Masa Terbitkan: 2021-11-01     Asal: https://www.olansichina.com/

Boleh dibasuh penapis pra di Thailand pembersih udara dan kepentingan mereka

pembersih udaraadalah penting dalam dunia hari ini, dan terdapat banyak pilihan yang ada di pasaran.


Mencari tempat penulen udara ideal tidak selalu mudah, dan terdapat banyak salah faham mengenai yang sama. Ramai yang tidak memahami pembersih udara sepenuhnya. Satu bahagian yang kebanyakan orang tidak faham adalah kepentingan pra-penapis.


penapis awal dijumpai dalam peringkat pertama kebanyakan pembersih udara. Mereka datang dalam pelbagai bentuk dan jenis, dan setiap pengeluar mempunyai penapis liang sendiri. Penapis pra biasanya menapis apa-apa. Pra-penapis tujuan utama adalah untuk melindungi penapis HEPA dari dicemari dengan cepat dan oleh itu melanjutkan kehidupan mereka.

Boleh dibasuh pra-penapis di Thailand pembersih udara

Pra-penapis adalah satu bahagian penting dalam pembersih udara, dan ia menangkap zarah terbesar. Ini adalah bagaimana penapis utama dilindungi. Pra-penapis adalah sangat berguna kerana ia boleh mengumpul zarah besar seperti debu, rambut permaidani, dan rambut haiwan peliharaan. Ini memanjangkan hayat penapis HEPA.


Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa penapis HEPA juga mampu mengekalkan zarah yang lebih besar. Walau bagaimanapun, apabila ditinggalkan untuk melakukan ini,HEPA pembersih udaramendapat kotor dengan cepat, dan mungkin terdapat keperluan untuk menukar penapis kerap daripada akan menjadi kes itu dengan pra-penapis di tempat. Pra-penapis adalah lebih mudah untuk mengekalkan dan bersih. Ini cara yang lebih simpanan dan tidak perlu untuk mendapatkan penapis gantian yang kerap.


Beberapa pra-penapis dihubungkan dengan penapis karbon dan penapis HEPA. penapis tersebut adalah boleh dibasuh. Ini adalah benar dengan kebanyakan penapis 3-in-1. penapis lain datang secara berasingan, dan mereka memerlukan prosedur yang sangat khusus untuk membersihkan secara berkesan.


kecekapan

Kecekapan pra-penapis tidak boleh dibandingkan dengan penapis HEPA. Kecekapan pra-penapis biasanya antara 20-70%. Penarafan Merv biasanya antara 1-8. Ini bermakna bahawa pra-penapis boleh memegang zarah yang antara 2 hingga 10 mikron.


Pra-penapis adalah tambahan yang bagus untuk Thailand pembersih udara, dan ia boleh menjadi besar di dalam bilik di mana haiwan kesayangan dihantar kembali. rambut haiwan mendapat ditangkap oleh penapis ini, yang mengurangkan pencemaran.

Adakah terdapat keburukan yang berkaitan dengan pra-penapis?

Dalam sesetengah peranti, dengan menggunakan pra-penapis boleh dilihat sebagai pihak yang rugi. Ini adalah yang paling terutama dalam kes peranti yang lemah yang tidak mempunyai aliran udara yang cukup. Dalam kes ini, penapis udara biasanya digabungkan dengan penapis karbon.


Menggunakan pra-penapis juga berpotensi meningkatkan bunyi enjin. Ini mungkin disebabkan oleh pengambilan udara tersumbat di dalam lubang. Apabila enjin mula buzz dan membuat bunyi, ini bermakna udara tidak mencukupi. Terdapat perbezaan yang besar dalam prestasi apabila pra-penapis digunakan dalam model yang lebih kuat.


Terdapat pelbagai jenis penapis. Mereka datang dalam struktur yang berbeza dan dibuat menggunakan bahan yang berbeza. Pilihan bahan biasanya bergantung kepada pengeluar pembersih udara.

Pembersih udara Olansi dicipta dengan perkara-perkara yang sangat spesifik dalam fikiran. Oleh sebab itu, mereka sangat efisien dan boleh dipercayai. Olansi menjadikan pembersih udara HEPA dan pembersih udara UVC, antara lain.Untuk lebih lanjut mengenai penapis pra yang boleh dibasuh dalamThailand Air Purifiers.dan kepentingan mereka, anda boleh membayar lawatan keOlansi Chinadi sinihttps://www.olansith.com/Untuk maklumat lanjut.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen