Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
Kamu di sini: Rumah » Blog. » Pembersihan Udara » Kesilapan biasa untuk dielakkan apabila membeli pembersih udara ion negatif yang baik

Kesilapan biasa untuk dielakkan apabila membeli pembersih udara ion negatif yang baik

Masa Terbitkan: 2021-11-05     Asal: https://www.olansichina.com/

Kesilapan biasa untuk dielakkan apabila membeli pembersih udara ion negatif yang baik

Melabur dalam pembersih udara yang ideal adalah penting dan sesuatu yang perlu diambil serius. Walau bagaimanapun, orang membuat banyak kesilapan sambil mencari pilihan terbaik yang terdapat di pasaran. Banyak orangPengilang Air Purifier.membuat tuntutan yang tidak dapat disokong dalam kehidupan sebenar.


Pembersih udara berbeza banyak dari segi prestasi, kukuh, dan kualiti. Kos tidak menentukan kesesuaian atau kecemerlangan pembersih udara. Kerana badan-badan keteraturan yang terhad sejauh pembersih udara bimbang, mudah untuk membuat kesilapan yang boleh menjadi sangat mahal.

Beberapa kesilapan biasa mudah dielakkan apabila membeli pembersih udara yang baik.

1. Tidak menangani kesejahteraan dan keperluan kesihatan.

Perkara pertama yang perlu dilakukan adalah memahami keperluan di tangan. Orang biasanya menganggap bahawa kesejahteraan dan kesihatan dicapai secara automatik apabila mana-mana pembersih udara dibeli. Menentukan pencemar yang terdapat di udara dan seberapa baik pembersih dapat mengendalikannya adalah penting. A.China Air Purifier.tidak boleh dipilih secara membuta tuli. Seseorang perlu menentukan sama ada kesejahteraan dan kesihatan ditegakkan.


2. Tidak menjaga kualiti udara.

Ramai orang yang membeli pembersih udara mengharapkan pembersih udara untuk menangani semua masalah udara dan isu-isu yang baik tanpa langkah tambahan untuk menyokong pembersih udara. Ia adalah fakta yang diketahui bahawa kualiti udara dalaman lebih buruk daripada yang luar. Mengurus kualiti udara tidak boleh dibiarkan ke pembersih udara sahaja. Individu yang tinggal di dalam rumah harus bertanggungjawab untuknya juga. Kosongkan sumber pencemaran sebanyak mungkin, simpan rumah kering, dan lakukan pembersihan tetap. Tanpa menjaga alam sekitar, pembersih udara mungkin tidak berfungsi dan sepatutnya.


3. Mengambil ozon kurang serius.

Ozon memberikan rumah yang menyegarkan aroma. Ini sama dengan jenis bau yang dicapai selepas hujan lebat. Sebaliknya, sianida memberikan aroma seperti badam. Arsenik, sebaliknya, memberikan sejenis rasa bawang putih. Atas sebab ini, perkara perlu diambil serius. Sesetengah orang mahu pembersih udara untuk menangani isu kesihatan yang tulen dan memperbaiki dengan cara yang terbaik. Ini mungkin disebabkan oleh kewujudan isu pernafasan yang serius. Jika dalam keadaan sedemikian seseorang menghubungi ozon atau elemen berbahaya yang lain, ia boleh menjadi bencana. Unsur-unsur sedemikian membuat komplikasi bernafas seperti asma bronkial lebih teruk. Sensitiviti kepada bahan pencemar juga dinaikkan.


Atas sebab ini, ozon dan unsur-unsur lain perlu diambil dengan serius. Sesetengah pembersih udara menghasilkan ozon dan tidak boleh digunakan. Pengeluar pembersih udara terbaik memastikan bahawa mesin pengeluaran ozon sangat terhad jika ada.


Untuk berada di tempat yang selamat, adalah penting untuk menetap untuk pembersih udara China yang paling boleh dipercayai untuk bekerja dengan. Banyak kilang pembersih udara menghasilkan peranti yang berbeza. Walau bagaimanapun, pembersih udara olansi adalah yang terbaik dan menawarkan hasil yang lebih baik berbanding dengan yang lain.

Olansi menghasilkan pembersih udara HEPA yang hebat, pembersih udara UVC, dan pelbagai produk lain yang dapat meningkatkan kualiti udara dalaman. Kualiti udara adalah penting, dan tidak sepatutnya meneka kedua apabila memilih peranti yang betul. Untuk lebih lanjut mengenai kesilapan biasa untuk mengelakkan apabila membeli aPembersih udara ion negatif yang baik, anda boleh membayar lawatan keOlansi Chinadi sinihttps://www.olansichina.com/negative-ion-air-purifier.html.Untuk maklumat lanjut.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen