Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
Kamu di sini: Rumah » Blog. » Pembersihan Udara » Tujuan pembersih udara paling tenang Hepa untuk menangani perindustrian dan pencemaran udara bandar

Tujuan pembersih udara paling tenang Hepa untuk menangani perindustrian dan pencemaran udara bandar

Masa Terbitkan: 2021-10-11     Asal: https://www.olansichina.com/

Tujuan pembersih udara paling tenang Hepa untuk menangani perindustrian dan pencemaran udara bandar

Pencemaran udara tidak lagi dapat diabaikan, terutamanya kerana banyak kesan buruk yang ditimbulkannya di seluruh dunia.Di dalam rumah, terdapat banyak toksin, dan terdapat gas dan bahan kimia beracun yang mungkin timbul akibat keadaan, bahan, dan objek di sekitar rumah.Lokasi boleh mempengaruhi tahap dan jenis pencemaran udara yang terdapat di dalam ruang tertentu.


Di kawasan lalu lintas dan bandar yang tinggi, asap dan ekzos kenderaan dapat memperburuk kualiti udara dalaman yang menyebabkan pelbagai penyakit pernafasan.Kepekatan pelbagai jenis bahan pencemar juga berbeza.Jenis bahaya yang paling luas adalah partikel pembakaran dan ozon permukaan tanah.

Bahan pencemar biasa

Di kawasan bandar, beberapa bahan pencemar lebih biasa daripada yang lain.Sebilangan bahan pencemar yang ditemui di kawasan seperti plumbum, karbon monoksida, sulfur dioksida, dan nitrogen oksida.


Pencemaran bandar dari operasi industri dan enjin pembakaran meningkatkan kes-kes kelainan semasa perkembangan normal.Kes masalah pernafasan juga sangat tinggi dalam kes seperti itu.Jelas bahawa ketika seseorang tinggal di kawasan dengan lalu lintas tinggi, ada kemungkinan kesihatan terjejas secara negatif.Ini berlaku kepada orang-orang dari semua peringkat umur dan terutama orang tua dan kanak-kanak.


Kesan kesihatan yang boleh diperoleh manusia

Beberapa kesan kesihatan yang mungkin berlaku akibat pencemaran udara.Ini termasuk risiko penyakit jantung yang lebih tinggi, penurunan ukuran paru-paru, fungsi paru-paru, terutama pada anak-anak, kadar kelahiran rendah dan kelahiran pra-jangka, dan kematian pramatang akibat penyakit peredaran darah.


Banyak masalah lain yang mungkin timbul, yang menunjukkan betapa pentingnya menjaga kemurnian udara dalaman sebenarnya.


Siapa yang paling terdedah?

Pembersih udara Olansidirancang untuk menjaga kesihatan dan kehidupan.Bayi dan kanak-kanak sangat terdedah kepada pencemaran.Mereka terdedah kepada pencemaran dalaman dan luaran.


Kanak-kanak dan bayi mempunyai kadar pembahagian sel yang lebih besar, dan sistem imun mereka tidak berkembang dengan baik.Ini bermaksud bahawa kerosakan selular yang disebabkan oleh pencemaran tidak dapat dicegah atau diperbaiki dengan baik.Inilah yang menyebabkan perkembangan tidak normal.


Sistem imun, sistem pernafasan, dan sistem neurologi masih berkembang pada kanak-kanak dan bayi kecil.Ini bererti bahawa mereka rentan terhadap kerusakan yang dapat seumur hidup kerana menghirup udara yang tercemar.


Kanak-kanak mempunyai kadar pernafasan yang lebih tinggi dan jisim badan yang kecil.Ini menjadikan penyedutan toksin sebagai perkara serius dengan akibat yang serius.

Untuk melindungi kehidupan anak-anak dan orang lain dalam rumah tangga, perlu mencari pembersih udara HEPA atau pembersih udara UVC terbaik.Ini mesti bersumber dari beberapa pelaku pasaran terhebat seperti Olansi.Syarikat ini telah lama wujud, dan produk yang ditawarkan boleh dipercayai dan tahan lama.

Kilang pembersih udara mengikuti beberapa peraturan yang ketat dan mempunyai peralatan dan pengetahuan terbaik untuk membuat pembersih udara terbaik.Sekiranya seseorang mempunyai bayi atau anak-anak di dalam rumah, penting untuk menghilangkan sumbernya, jadi bahan pencemar dikeluarkan dengan pemurnian yang mencukupi. Untuk lebih banyak mengenai Hepa yang paling tenangpembersih udaratujuan menangani perindustrian dan pencemaran udara bandar, anda boleh berkunjung keOlansi China https://www.olansichina.com/air-purification.htmluntuk maklumat lebih lanjut.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen