Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
Kamu di sini: Rumah » Blog. » Air Purifier Factory. » sebab-sebab yang boleh dilihat yang menjadikan kualiti udara dalaman ujian yang diperlukan dan menggunakan pembersih udara Olansi untuk menegakkan kualiti udara

sebab-sebab yang boleh dilihat yang menjadikan kualiti udara dalaman ujian yang diperlukan dan menggunakan pembersih udara Olansi untuk menegakkan kualiti udara

Masa Terbitkan: 2021-12-13     Asal: https://www.olansichina.com/

sebab-sebab yang boleh dilihat yang menjadikan kualiti udara dalaman ujian yang diperlukan dan menggunakan pembersih udara Olansi untuk menegakkan kualiti udara

Walaupun terdapat pencemaran dalam rumah, terdapat banyak bahan cemar yang boleh dilihat yang lain. Ini menjamin ujian kualiti udara dalaman untuk mengenal pasti bagaimana sengit atau ringan pencemaran adalah pada akhir hari. Dengan mengetahui apa yang ada yang berkaitan dengan, mengambil hakchina penulen udaramenjadi lebih mudah.

Beberapa isu yang boleh dilihat boleh termasuk:

1. Debu

Habuk boleh terkumpul pada lantai dan permukaan lain, yang boleh menunjukkan bahawa terdapat isu habuk di dalam rumah. Apabila apa-apa pengumpulan yang berlaku, ia menjadi jelas bahawa terdapat habuk dalam udara. Mempunyai pencemar kelihatan tidak bermakna tiada pencemaran yang tidak dapat dilihat yang lain adalah di udara, dan itulah sebabnya ujian perlu dilakukan.


2. Binatang bulu

Mata kasar tidak dapat melihat ini. Walau bagaimanapun, ia jatuh di bawah kategori ini kerana ada terikat untuk menjadi bulu dalam rumah jika haiwan kesayangan hadir. Semua haiwan tinggalkan bulu. Pembersihan haiwan peliharaan dengan kerap dan pembersihan rumah boleh mengurangkan bulu ke tahap yang hebat. Dengan ujian udara untuk bulu, ia menjadi mudah untuk menentukan sama ada Olansi pembersih udara yang diperlukan atau tidak. Yang terbaikchina penulen udarauntuk memilih harus menjadi salah satu yang boleh menghapuskan bulu. Bulu juga boleh datang dari serangga dan haiwan di dalam rumah, seperti tikus, lipas, atau tikus.


3. Mold

Acuan kelihatan tidak sihat dan hodoh, tetapi ia tidak begitu berbahaya jika hanya tumbuh di dinding. Walau bagaimanapun, apabila mereka menjadi bawaan udara, isu-isu kesihatan yang boleh timbul. spora acuan boleh menjadi sangat berbahaya apabila mereka terbang bebas di dalam udara dan mencari permukaan baru untuk tumbuh di. Apabila acuan hadir, spora acuan boleh berada di udara. Ujian boleh mengesahkan ini, dan pengeluar penulen udara yang baik dipilih untuk menangani isu itu di tangan.


Menguji muktamad?

ujian udara boleh memberi kefahaman tentang tahap sebatian yang berbeza di udara. Ia membantu untuk ambil perhatian bahawa sesetengah orang boleh mengendalikan tahap pencemar tanpa apa-apa tindak balas. Lain-lain akan bertindak balas ke tahap yang sangat rendah pencemaran. Ini bermakna bahawa ujian boleh menjadi subjektif bit. Tiada standard wujud yang berkaitan dengan apa yang salah dan apa yang betul. Ini adalah mengapa memeriksa sumber pencemar, mengeluarkannya, dan membersihkan rumah adalah penting.


Isu-isu seperti air bocor harus ditetapkan sebaik sahaja mereka timbul untuk mengurangkan peluang pertumbuhan acuan. Bau yang buruk harus disiasat, tetapi harus diperhatikan bahawa terdapat bahan pencemar yang tidak berbau. Sistem pengudaraan perlu diperiksa dan dibaiki.

Terdapat banyak pengeluar udara pembersih di dunia hari ini. Olansi adalah yang terbaik di lapangan, dengan lebih dari satu dekad pengalaman di lapangan. Pembersih udara China dari Olansi telah diuji dan dicuba. Kilang Udara Purifier menggunakan teknologi terkini dan penyelidikan untuk memastikan bahawa pembersih udara HEPA, pembersih udara UVC, dan pembersih lain adalah sempurna untuk mengendalikan pelbagai jenis pencemar. Untuk lebih lanjut mengenai alasan yang dapat dilihatUjian kualiti udara dalaman yang diperlukan dan menggunakan pembersih udara olansiUntuk menegakkan kualiti udara, anda boleh membayar lawatan keOlansi Chinadi sinihttps://www.olansichina.com/invisible-reasons-for-conducting-air-quality-tests-and-using-olansi-air-purifiers-to-elined-pollutants.html.Untuk maklumat lanjut.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen