Melayu

English
العربية
Français
Pусский
Español
Português
Deutsch
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Tiếng Việt
ไทย
Polski
Türk dili
Bahasa indonesia
svenska
Ελληνικά
Dansk
Kamu di sini: Rumah » Blog. » Air Purifier Factory. » Soalan-soalan yang lebih penting Orang bertanya mengenai China Air Purifiers

Soalan-soalan yang lebih penting Orang bertanya mengenai China Air Purifiers

Masa Terbitkan: 2021-07-28     Asal: https://www.olansichina.com/

Soalan-soalan yang lebih penting Orang bertanya mengenai China Air Purifiers

MemahamiAir Purifiers.Bantu orang menghargai jenis manfaat yang boleh dinikmati di dalam rumah. Orang bertanya soalan biasa sambil cuba memahami apa sebenarnya pembersih udara rumah yang sepatutnya dilakukan dan bagaimana ia melakukannya.

Apakah mikron?

Micro merujuk kepada pengukuran saiz zarah di udara. Satu mikron adalah kira-kira seratus kali lebih kecil daripada sehelai rambut. Ia adalah 1 / 25,400 inci. Ini bermakna mikron adalah kecil dan tidak dapat dilihat oleh mata kasar. Apabila pembersih udara Olansi yang terbaik dipilih, yang terbaik dikatakan dengan cekap menapis bahan pencemar udara yang terpulang kepada .3 Mikron dalam saiz.


Berapakah kos penulen udara?

Harga tidak boleh digunakan sebagai satu-satunya penentu tentang apa yang penulen udara untuk mendapatkannya. Ini kerana harga yang tinggi tidak selalu menunjukkan kualiti yang tinggi, dan harga yang rendah tidak selalu menunjukkan kualiti yang rendah. Untuk mendapatkan produk berkualiti tinggi, adalah penting untuk membuat pilihan yang jelas menentukan semua manfaat dan ciri yang akan diberikan pembersih udara rumah tertentu.


Sebelum membeli pembersih udara, pastikan waranti menjamin pelaburan. Ini, dengan cara yang dapat membantu pembeli menentukan bagaimana sah dan berfungsi sebagai pembersih udara yang dikatakan benar. Ia membantu untuk mempertimbangkan kos dan kerja dalam belanjawan anda. Walau bagaimanapun, adalah penting untuk mempertimbangkan kos lain yang tidak boleh dinyatakan dengan segera, seperti kos penggantian dan elektrik yang diperlukan untuk unit berfungsi.


Adakah pembersih udara berisik?

Hepa Air Purifiers.Biasanya datang dengan peminat, dan ini bermakna mereka agak bising bergantung kepada model dan bagaimana ia dicipta. Apabila pembersih udara menggunakan peminat, bunyi tidak dapat dielakkan. Peminat digunakan untuk menarik udara dan kemudian keluar. Pembersih udara Olansi telah dibangunkan dan diuji. Peminat yang lebih senyap telah diwujudkan untuk mengurangkan bunyi yang terlibat semasa proses pemurnian.


Pembersih udara ion negatif biasanya tidak mempunyai peminat kerana mereka adalah elektrostatik. Ini menjadikan mereka pilihan senyap. Walau bagaimanapun, apabila mereka digabungkan dengan pilihan penapisan seperti peminat untuk meningkatkan peredaran ke atas plat, mereka akhirnya membuat bunyi. Ini biasanya agak minimum, walaupun. Kebanyakan mempunyai pilihan untuk menutup peminat.


Di manakah pembersih udara terletak?

Adalah dinasihatkan untuk mempunyai pembersih udara olansi di dalam bilik keluarga; Terdapat bilik penting di rumah seperti Den atau ruang tamu. Adalah bijak untuk meninggalkan pembersih udara di sana, terutamanya dalam hal haiwan peliharaan. Pembersih juga disyorkan apabila seseorang dalam isi rumah mempunyai alahan. Mereka juga hebat, apabila ada perokok di dalam rumah. Kawasan lain di mana ia boleh diletakkan ialah bilik tidur. Kerengsaan dan alergi boleh menyebabkan masalah tidur. Udara yang segar dan bersih meningkatkan tidur dan mengurangkan beberapa masalah pernafasan.


Ia juga bijak untuk mendapatkan pembersih udara Olansi untuk bilik mandi di mana bau, cendawan, dan acuan yang paling biasa. Mempunyai pembersih udara di kawasan-kawasan ini boleh membuat udara yang menyenangkan dan segar. Apabila perkara-perkara seperti itu ditangani, tidak akan ada peluang untuk kuman membiak dan berkembang.

Memilih yang terbaik di pasaran perlu dilakukan dengan teliti dengan menilai keperluan dan keadaan yang berbeza. Untuk lebih lanjut mengenaiChina Air Purifiers., anda boleh membayar lawatan keOlansi Chinadi sinihttps://www.olansig.com/Untuk maklumat lanjut.

TENTANG OLANSI
Olansi Healthcare Co., Ltd adalah pengeluar profesional produk kesihatan Pembersih Udara, Air Hidrogen, Pembersih Air dan lain-lain, pengalaman lebih dari 12 tahun sejak 2009 di Guangzhou, China. Kilang acuan suntikan 60,000 m2 sendiri, kilang penapis sendiri, kilang acuan sendiri, kilang pemasangan sendiri! Makmal profesional 600 meter persegi, 30 pasukan R&D jurutera. Kami profesional dalam perkhidmatan ODM, OEM! 3,000 keping setiap hari kapasiti pengeluaran! Ujian penuaan 100% untuk pengeluaran besar-besaran! Kelulusan CE, CB, RoHs, SASO, CQC, CCC & ISO 9001: 2008!
Olansi produts.
HUBUNGI OLANSI
\"Buidling 1, No.1 Haiyi Street, Bandar Lanhe, Daerah Nansha, Guangzhou, China
0086-15915736889.
daniel@olansgz.com
Copyright © 2021. Olansi Healthcare Co., Ltd.  Mesin Air Hidrogen